Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

  • Každý zákazník, který chce objednat zboží prostřednictvím našeho elektronického obchodu, uvede pravdivé a úplné údaje.
  • Naši pracovníci ověřují správnost a úplnost poskytnutých údajů. Odeslání zboží může být odmítnuto, pokud zákazník nebude dostupný na uvedeném e-mailu a nebo nebude přijímat hovor na zadaném telefonním čísle.
  • Objednáním zboží a služeb zákazník uzavírá kupní smlouvu s naší firmou.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
  • V žádném případě nebudou údaje o kupujícím poskytnuty jakékoliv jiné straně
  • Ceny uvedené v ceníku jsou konečné.
  • Lze požádat o pozdější odeslání objednaného zboží, max však o 3 dny

 

 

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

 

 

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má právo podle zákonu 89/2012 Sb. občanský zákoník odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.U nás toto máte prodlouženo na 30 dní.Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás, nejlépe tím že vyplníte reklamační formulář, zde zadáte jako důvod vrácení "vrácení v zákonné lhůtě". Do reklamačního protokolu napište také číslo účtu na který si přejete zaslat peníze zpět. Zboží by mělo být bez poškození, ve stavu v jakém bylo odesláno. Zboží by mělo obsahovat i originální visačky které jsou součástí produktu. Zboží zasílejte řádně zabalené a pojištěné, odpovídající částkou. Po obdržení vráceného zboží, prodávající bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní)  zákazníkovi vrátí všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Pokud zákazník nemá bankovní účet, po domluvě, může být částka zaslána i jinou formou, ale je nutno počítat s náklady, které si prodávající započte do vrácené částky, např. složenkou (poštovné + administrativní náklady = 60 - 80 Kč).  Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady.

Zboží zasílejte zpět Českou poštou nebo firmou PPL případně firmou InTime, pokud zvolíte jiného dopravce, negarantujeme že zboží bude doručeno, a může se tím prodloužit doba vyřízení!

Adresa pro vrácení zboží se zobrazí po vyplnění reklamačního protokolu.

Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Zboží po 30 denní lhůtě nebude zpět přijato, pokud se nebude jednat o reklamaci.

VÝMĚNA ZBOŽÍ:

Pokud Vám nebude velikost nebo budete chtít jiný typ zboží, provedeme Vám výměnu zcela zdarma a jednoduše

První výměnu (do týdne od doručení) Vám provedeme s dopravou zcela zdarma, tzn. řidič firmy InTime Vám předá nové zboží které jste si vybrali u nás v obchodě a původní zboží předáte zabalené řidiči.

 

 

 

Doručení zboží

Zákazník je povinnen zkontrolovat zboží ihned po doručení a kontaktovat nás po e-mailu nebo telefonicky nejpozději následující pracovní den o případném poškození. Na pozdější reklamace týkající se mechanického a jiného poškození nemusí být brán zřetel.

Objednané zboží je doručováno zprostředkovatelskou firmou InTime, nebo Českou poštou (na Slovensko firmou InTime). Volbu zasilatelské firmy si zákazník vybírá sám při objednávce. Bližší info k cenám a formě doručení je uvedeno v sekci "Doprava a platba".

NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ: pokud si zboží zákazník nepřevezme, bude mu zaslán e-mail s požadavkem na úhradu nákladů spojených s poštovným, tato úhrada s provádí bankovním převodem do týdne od doručení e-mailu

Doprava zdarma:

Doprava zdarma platí při objednávce nad 500 Kč a vztahuje se pouze na doručení v České a Slovenské republice

 

 

Doručení poškozeného zboží

Zásilky jsou řádně zabaleny,pokud by se přesto stalo, že zásilka přijde poškozená, neprodleně nás kontaktujte na e-mail, nebo tel. č. uvedené v kontaktech. Reklamaci poškození přepravní firmou můžete řešit s námi, nemusíte jí řešit s přepravní firmou, to je naše výhoda, oproti jiným internetovým obchodům.

 
 

Osobní odběr

  • Je možný zatím pouze v Mostě, nejedná se o prodejnu ale o sklad, je nutné nejprve učinit objednávku, poté můžete zboží po domluvě osobně vyzvednout.

Platba za zboží

Zboží je možno uhradit při převzetí zboží na dobírku,nebo bankovním převodem, čímž ušetříte 30 Kč za dobírku. Neposílejte peníze dříve než Vám bude e-mailem potvrzeno, že zboží se opravdu nachází ve skladě a bude Vám přidělen variabilní symbol. Platbu posílejte ihned po přidělení var.symbolu, nejpozději následující den, pokud toto nesplníte, nemůžeme garantovat, že objednané zboží bude skladem.

 
 

Reklamace zboží

Pokud u jednotlivého zboží není uvedena vyšší záruční doba, potom záruční doba na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců. Záruka 24 měsíců se nevztahuje na opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním. Záruku také neposkytujeme maloobchodům pokud je zboží k dalšímu prodeji.

Zákazník udělá nejlépe, pokud vyplní reklamační formulář, vytiskne a přiloží k reklamovanému zboží. Pokud nemá tiskárnu, stačí vyplnit reklamační protokol a do zásilky přiložit papír kde bude uvedeno číslo reklamace, nebo celé jméno na které bylo zboží zasláno a reklamováno

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní, od doručení zboží (vetšinou to bývá mnohem dříve). Prodávají reklamaci posoudí a rozhodne se pro opravu zboží, výměnu zboží, vrácení peněz za zboží, nebo reklamaci neuzná a vrátí zboží zpět i s vyjádřením zákazníkovi.

Zboží zasílejte zpět řádně zabalené, Českou poštou, případně firmou InTime, pokud zvolíte jiného dopravce, negarantujeme že zboží nám bude doručeno. Tím se může prodloužit doba vyřízení.

Adresa pro zaslání zboží se zobrazí po vyplnění reklamačního protokolu

Pokud nebude k reklamovanému zboží přiložen žádný papír, ani nebude vyplněn reklamační protokol, nebo bude vyplněn nesprávně, může být na zásilku pohlíženo, jako na vrácení v rámci 14 (30) denní zákonné lhůty.

Pokud je nutné vrátit finanční částku, vrací se na číslo účtu které uvede zákazník na náš e-mail. Jestliže zákazník nemá bankovní účet, po domluvě, může být částka zaslána i jinou formou, ale je nutno počítat s náklady, které si prodávající započte do vrácené částky, např. složenkou (poštovné + administrativní náklady = 60 - 80 Kč).  

Prodávající nemusí souhlasit s výměnou zboží nebo opravou a může se rozhodnout vrátit finanční částku za zboží případně dopravu, pokud bude reklamace uznána.

 
 

Ochrana soukromí

Na objednávkovém formuláři od zákazníků vyžadujeme informace, které slouží pouze jako kontakt na dodávku objednaného zboží nebo služeb nebo k zaplacení příslušné částky, případně dotazníku k zjištění spokojenosti zákazníka. V případě problémů s dodávkou slouží tato informace také k umožnění kontaktu se zákazníkem. Tyto informace jsou také sdíleny s přepravními společnosti pouze za účelem doručení objednávky. Pokud zákazník zaškrtne v objednávkovém formuláři, že si přeje zasílat newsletter, může být jeho e-mail předán další firmě, která na tento email bude zasílat informační emaily, avšak pouze z našeho internetového obchodu. Každý email lze odhlásit jednoduše odkazem v newsletteru.

V případě vyplnění recenze zboží na našich stránkách bude uvedeno Vaše jméno a příjmení u recenze

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku)

Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
  • Storno objednávky může zákazník bez souhlasu prodejce provést maximálně do 24 hodin od objednání, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.
  • Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpis

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu

 


Tisk

Informace

Doprava a platba

Dárky za nákup

Články a aktuality

Sledování zásilek

Kontakt

Tabulka velikostí

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Reklamace

Výměna zboží

Odstoupení od kupní smlouvy

 


PayU

Akce a informace na email

Chcete dostávat informace o slevách, akcích a novinkách z našeho obchodu na email?